close
متخصص ارتودنسی
داستان کف خیابون(2) - قسمت 20

تبلیغات

ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 461
  • کل نظرات : 72
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 264
  • بازديد ديروز : 435
  • بازديد کننده امروز : 50
  • بازديد کننده ديروز : 112
  • گوگل امروز : 23
  • گوگل ديروز: 79
  • بازديد هفته : 699
  • بازديد ماه : 9,865
  • بازديد سال : 69,769
  • بازديد کلي : 351,011
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 54.158.208.189
  • مرورگر :
  • سيستم عامل :

کدهای اختصاصی

مشکل

متاسفانه به علت بروز مشکل و خرابی در سیستم رزبلاگ اکثر داستان ها پاک شده اند , متاسفانه امکان بازگشت مطالب فعلا وجود ندارد . 

«قسمت بیستم»

10. در عین ضدیت با دین و انقلاب، ژست ایران دوستی و مردم داری گرفته اند.

تا میخواستن این بخش را شروع کنند، عمار در زد و وارد شد. گفتم: «جانم عمار! چی شد؟»

عمار گفت: «حاجی من شاید بتونم با یکی از خانمای کد 22 ارتباط بگیرم و بفرستم فایل اونا ! اجازشو میدی؟»

گفتم: «متوجه منظورت نمیشم!»

گفت: «خب این چیزی که این پسره الان به ما گفته و ما شکل تقریبیشو آوردیم بیرون، چیز خاصی نداره و پرونده ای بر علیهش ثبت نشده. ینی سابقه نداره. حالا کاش فقط سابقه نداشت! و حتی سیستم میگه ده سال پیش، یه چهره مماثل با اون مرحوم شده و آدرس قبرشم داریم! اما بعیده که این، اون باشه.»

جا خوردم و گفتم: «چی میگی عمار؟»

گفت: «والا جان بچم! بذار با کد 22 ارتباط بگیرم ببینم چی میگه؟»



گفتم: «نمیدونم ... برو ... ولی ... اصلا اگه دیدی جواب اونا چیز خاصی هست و ارزششو داره، دعوتش کن بیاد بشینیم چیکار میتونیم بکنیم؟»

عمار رفت! من خیلی رفتم تو فکر! با خودم میگفتم داستان نباید اینقدر پیچیده باشه. اگه اینقدر پیچیده باشه، اشتباه محضی کردند که گزک دست من دادند و همین میشه بلای جونشون و میشه به عنوان اولین اشتباهشون ثبت کرد.

تو همین فکرا بودم که سعید چایی و گل گاو زبون آورد. همینطور که میخوردیم و فکر میکردم، مجید گفت: «حاج آقا اگه استعلام کردین و واقعا مرده بود و چیزی که این پسره گفته دروغ بوده، چیکار میکنین؟»

گفتم: «خیالتون تخت! این پسره دروغ نگفته و نمیگه. هزار تا احتمال دیگه وجود داره جز دروغگو بودن این فلک زده! میشه روی اون هزار تا احتمال کار کرد!»

وقتی چاییم تموم شد، گفتم بچه ها وارد اصل دهم بشید. اصل خیلی مهمی هست. بسم الله ... شروع کنین!

نوشته نسبتا کاملی پرینت کردن که بنظرم اگه شما هم ببینین بد نیست. متنش بدون دستکاری و فقط با حذف بعضی آمارها و دو سه تا پاراگراف محرمانه، تقدیم میکنم:

شبکه ها و کانالهای ضد انقلاب، پیش از همه، سه انگاره را علیه انقلاب اسلامی ترویج می کند:

1.حمله به ساختار سیاسی نظام

2.دعوت به نافرمانی مدنی و رفتارهای ساختارشکن علیه نظام

3.توهین به اسلام و تخریب ارزش های اسلامی

این بخش سوم، میشه گفت هدف اصلی هست و بقیه اهداف، پوشش برای عدم توجه به این هدف محسوب میشن.

وقتی جنگ جهانی دوم تموم شد، تبلیغات، به سلاح اصلی در جنگ های ایدئولوژیک بین شرق و غرب تبدیل شد و با پایان یافتن جنگ سرد، تبلیغات همچنان به عنوان سلاح اصلی در عرصه نبرد ایدئولوژیک ادامه حیات داده، اما این بار نه در مقابله با ایدئولوژی شرق، بلکه در مقابل ایدئولوژی اسلام؛ چرا که غرب معتقد است نظام اسلامی می تواند خطر بزرگی برای تمدن غرب باشد.

تحلیل تبلیغات ضدّ دین، عمل پیچیده ای است که به تحقیقات تاریخی، بررسی دقیق پیام ها و حساسیت نسبت به بازخوردهای مخاطبان نیاز دارد و درک درست از این تبلیغات، مستلزم تجزیه و تحلیل آثار دراز مدت آن است.

از آنجا که تبلیغات، تلاشی عمدی و نظام مند برای شکل دادن ادراکات، دست کاری شناخت ها و جهت دادن به رفتارها برای رسیدن به پاسخ مورد نظر مبلّغ است. شناخت ماهیت تبلیغات، نیازمند مطالعه ای طولانی مدت برای ارزیابی پیشرفت آن می باشد و تجزیه و تحلیل آن، در پاسخ به 10 مرحله مشخص خواهد شد:

1. ایدئولوژی و اهداف تبلیغات

2. بافتی که تبلیغات در آن انجام می پذیرد

3. شناخت مبلّغ

4.ساختار سازمان مجری تبلیغ

5.مخاطبان هدف تبلیغات

6.فنون یا روش های بهره برداری از رسانه ها

7.فنون یا روش های ویژه برای تأثیر حداکثری

8.واکنش مخاطبان به فنون گوناگون

9.بررسی ضدّ تبلیغ

10.ارزیابی تأثیرات

با وجود اینکه پاسخ به همه این مراحل، در به دست آوردن دید جامع نسبت به تبلیغات ضدّ دین در شبکه های اجتماعی نیاز خواهد بود، اما با توجه به محدودیت تحقیق، فقط به بررسی شماره های شش و هفت خواهیم پرداخت:

فنون یا روش های بهره برداری از شبکه های اجتماعی در تبلیغات ضدّ دین چیست؟

روش های ویژه برای به حداکثر رساندن اثر تبلیغات در این زمینه چه هستند؟

در پاسخ به سؤال اوّل باید گفت که روش های تبلیغات بسیار گسترده بوده و روز به روز از تنوع بیشتری برخوردار می شوند، و این ادعا که بتوان همه آنها را در قالب یک فهرست ارائه نمود، ناصحیح می باشد. با این حال، در بررسی روش های متداولی که در تبلیغات ضدّ دین در شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرند، به موارد ذیل برخورد میکنیم:

1.تخریب چهره دین و دین داران

2.ایجاد شبهه افکنی با قصد ضربه زدن

3.مبارزه با اعتقادات دینی

4.ترویج افکار الحادی در بین عموم مردم

5.تمسخر باورهای اسلامی، به خصوص شیعه

6.فراری دادن مردم از عقاید اسلامی

7. ترویج فساد جنسی

8.مسخره کردن عقاید دینی


9.ترویج تنوع طلبی و مصرف گرایی

10. فرقه های انحرافی و عرفان های دروغین

11.ترویج مسلمانی سکولار

ادامه دارد...

:white_check_mark: دلنوشته های یک طلبه
@mohamadrezahadadpour

برچسب ها

ارسال نظر

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید: